مجله آموزشی و آرایشی بهداشتی سین دخت

جدیدترین مطالب آموزشی، آرایشی و بهداشتی - معرفی محصولات و ویدئو های آموزشی در مجله سین دخت

مجله آموزشی و آرایشی بهداشتی سین دخت

جدیدترین مطالب آموزشی، آرایشی و بهداشتی - معرفی محصولات و ویدئو های آموزشی در مجله سین دخت

سلام خوش آمدید

اسپری آب صورت چیست + نحوه استفاده از اسپری آبرسان صورت

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۸:۳۷ ب.ظ

مراقبت و رسیدگی به پوست یکی از روتین هایی است که با رعایت آن می توان پوست را در مقابل اسیب های مختلف محافظت نموده و پیری آن را به تاخیر انداخت. اگر شما نیز به پوست خود اهمیت داده و حفظ طراوت و شادابی آن از دغدغه های اصلی شما است، اسپری آب را به شما توصیه می کنیم!

این محصول یکی از وسایل بهداشتی و مراقبتی صورت است که دارای طرفداران زیادی در میان افرادی است که به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند. ممکن است با این محصول آشنایی کافی نداشته و یا سوالاتی برای شما به وجود آمده باشد. 

اسپری آب صورت چیست؟

رطوبت یکی از لازمه های اصلی برای زیبایی و حفظ شادابی پوست است. هنگامی که پوست نواحی مختلف بدن رطوبت طبیعی خود را از دست می دهد، به تدریج سفت و کدر می گردد. در این زمان بسیاری از افراد به اقدام به استفاده از محصولات نرم و مرطوب کننده می نمایند.

لازم است بدانید که استفاده از این محصولات به تنهایی کافی نبوده و برای حل این مشکل باید از اسپری آب یا فیس میست استفاده کرد. این محصول به طور معمول در بطری های اسپری کوچک بسته بندی شده و می توانید از آن ها به عنوان یک محصول خنک کننده در روزهای گرم سال یا روزهای سرد و خشک زمستان استفاده نمایید.

در ترکیبات اسپری آب صورت یا فیس میست از انواع مواد معدنی مفید مانند کلسیم و منیزیم، بی کربنات، سیلیکات و عناصری مانند روی و مس استفاده شده و PH آن روی خنثی تنظیم شده است. از فیس میست با توجه به فرمولاسیون خاصی که دارد در موارد متعددی استفاده شده و نمی توان یک کاربرد ثابت را برای آن ذکر کرد.

به طور کلی مهم ترین کاربرد فیس میست در آماده سازی پوست پیش از آرایش بوده و به منظور رفع خستگی و خشکی پوست مورد استفاده قرار می گیرد که می ‌تواند پوست های خشک و دهیدراته را به خوبی آبرسانی نماید.

مهم ترین مزایای استفاده از اسپری آب صورت یا فیس میست

اکنون که با اسپری آب صورت یا فیس میست آشنا شده اید، زمان آن رسیده است که اطلاعات کاملی در خصوص مزایای بی نظیر این محصول منحصر به فرد کسب نمایید. اصلی ترین دلیل محبوبیت این محصول فوق العاده را می توان در توانایی آبرسانی و مرطوب کنندگی آن دانست.

به همین علت فیس میست ها یک انتخاب عالی برای تمامی فصول سال است که رطوبت از دست رفته پوست شما در اثر گرما و یا خشکی فصل را از بین می برند. در وصف مزایای بی شمار اسپری آب صورت یا فیس میست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آبرسانی پوست صورت و مرطوب نمودن آن
  • قابلیت ترمیم پوست صورت
  • محافظت از پوست در مقابل آسیب های مختلف
  • حس طراوت و شادابی پوست صورت
  • تثبیت کننده آرایش
  • کاهش و تسکین التهابات پوست نواحی مختلف پوست بدن
  • کمک و التیام به بافت ها و نواحی آسیب دیده
  • شادابی و درخشندگی هرچه بیشتر پوست
  • افزایش آبرسانی و کاهش چین و چروک پوست
  • قابل استفاده برای انواع پوست خصوصا پوست های خشک و دهیدراته

انواع اسپری آب صورت یا فیس میست

اسپری آب صورت در انواع مختلفی با کیفیت های متفاوت و کاربردهای متنوع توسط کمپانی های برتر روز دنیا تولید و ارائه شده اند که اصلی ترین کاربرد آن را می ‌توان تنظیم رطوبت پوست دانست.

این محصولات با فرمولاسیون های متفاوتی در بازار موجود بوده و برخی از آن ها دارای ویژگی های بیشتری علاوه بر آبرسانی هستند. از جمله این خواص و ویژگی ها می‌ توان به محافظت از پوست در مقابل نور آفتاب اشاره کرد که موجب خنک شدن و درخشان تر کردن پوست صورت می گردد.

معرفی بهترین اسپری آب صورت

اسپری آب اوفلیا 150 میل

برای مشاهده قیمت و ویژگی های اسپری آب اوفلیا 150 میل روی تصویر بالا کلیک کنید.

ساختار اسپری آب صورت

در ترکیبات اسپری آب صورت از موادی استفاده شده است که موجب کاهش روند پیری پوست شده و سلامت و شادابی را به پوست هدیه می نمایند. از جمله ترکیبات به کار رفته در اسپری آب صورت یا فیس میست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چای سبز با خواص آنتی اکسیدانی بالا
  • روغن های گیاهی
  • عصاره آلوئه ورا

همان گونه که مشاهده نمودید فیس میست فاقد هر گونه مواد شیمیایی مضر بوده و از ترکیبات گیاهی و کاملا سالم برای تهیه آن استفاده شده است.

کاربرد اسپری آب صورت یا فیس میست

رطوبت پوست بدن در اثر عوامل مختلفی از جمله سرد شدن هوا در فصل زمستان و یا خشک بودن هوا در فصل تابستان کم شده و به تدریج پوست خشک و کدر می گردد. برای حل این مشکل از میست صورت استفاده می‌ شود.

 با استفاده از این محصول می‌ توان پوست را در فصول گرم و سرد سال آبرسانی نموده و خنکی و طراوت را برای آن به ارمغان آورد. به علاوه با سری این اسپری می توان تمامی سطح پوست را اسپری زده و مطمئن باشید که تمامی پوست شما تحت پوشش فیس میست قرار می گیرد.

از جمله مهم ترین کاربردهای فیس میست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جوانسازی پوست
  • جلوگیری از خشکی پوست
  • حفظ تعادل پوست
  • رطوبت رسانی مناسب پوست
  • به تاخیر انداختن روند پیری پوست
  • ایجاد شادابی، درخشندگی و سلامتی پوست
  • تغذیه پوست توسط مواد گیاهی

نحوه استفاده از اسپری آبرسان صورت

اگر عضو آن دسته از افرادی هستید که پوست شما خشک یا آسیب دیده است و به دنبال یک محصول فوق العاده موثر برای رفع خشکی و آسیب دیدگی های پوست خود هستید، استفاده از اسپری آبرسان صورت یا فیس میست را به شما توصیه می نماییم.

با استفاده از اسپری آب صورت می توانید پوست خود را ترمیم نموده و شادابی و طراوت را هرچه بیشتر به پوست خود هدیه کنید. برای آن که بتوانید بیشترین تاثیر را از این محصول دریافت کنید لازم است مراحل زیر را به ترتیب پشت سر بگذارید:

  1. ابتدا قوطی اسپری آب صورت را به خوبی تکان دهید.
  2. نفس خود را نگه داشته و چشم های خود را ببندید. سپس اقدام به پاشیدن اسپری آب روی پوست خود نمایید.
  3. پس از اسپری کردن محصول به تمامی سطح پوست، دستان خود را به آرامی روی پوست فشار دهید تا به خوبی جذب پوست شما شود..
  4. در انتها نیز می ‌توانید از سرم یا نرم کننده های مخصوص پوست خود استفاده نمایید.

سوالات متداول درباره اسپری آب صورت

اسپری آب صورت که آن را با نام اسپری آبرسان صورت و فیس میست می شناسیم، یک وسیله بهداشتی و مراقبتی نسبتاً جدید است که ممکن است اطلاعات کاملی در خصوص آن نداشته باشید. به همین علت در این مقاله سعی نمودیم تا به سوالات احتمالی شما پاسخ دهیم. با این حال ممکن است سوالات زیر برای شما شکل گرفته باشد که به آن ها پاسخ می دهیم.

اسپری آب چیست؟

اسپری آب یک محصول مراقبتی از پوست است که حاوی انواع مواد معدنی مورد نیاز و مفید برای پوست از جمله کلسیم و منیزیم، بیکربنات، سیلیکات و عناصری مانند روی و مس با ph خنثی است.

نحوه استفاده از اسپری آبرسان صورت چگونه است؟

استفاده از اسپری آبرسان صورت محدودیت خاصی نداشته و شما می توانید در تمامی طول فصل سال از این محصول بر روی پوست تمیز خود استفاده کرده و درخشندگی و شفافیت پوست خود را تجربه کنید.

  • شیرین جهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی