مجله آموزشی و آرایشی بهداشتی سین دخت

جدیدترین مطالب آموزشی، آرایشی و بهداشتی - معرفی محصولات و ویدئو های آموزشی در مجله سین دخت

مجله آموزشی و آرایشی بهداشتی سین دخت

جدیدترین مطالب آموزشی، آرایشی و بهداشتی - معرفی محصولات و ویدئو های آموزشی در مجله سین دخت

سلام خوش آمدید

مشخصات و خرید کوکتل تقویت عضلات فیوژن

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۱۷ ق.ظ

کاهش چربی بدن و تقویت عضلات مخصوص کات کردن عضلات

کوکتل Muscle Fit فیوژن محصول اسپانیا مفهومی نوین در دنیای مزوتراپی که چشم اندازهای جدیدی را بر روی مشتریان این محصول ایجاد می کند. بخصوص آقایانی که مایل به بهبود و افزایش توده عضلانی و کات عضلات با استفاده از محصولات مطمئن و طبیعی هستند. کوکتل تقویت عضلات فیوژن Muscle fit از ترکیبات فعال مختلفی تشکیل شده که با از بین بردن مایعات و چربی زیر پوست باعث بهتر مشخص شدن ماهیچه می‌شوند.

این محصول در مناطقی مثل شکم، بازوها و ران ها که بر اثر افزایش سن و یا تمرینات نادرست به سرعت به حالت قبل برمی گردند و شکل خود را از دست می دهند را با شبیه سازی تمرینات استقامتی به حالت ایده آل برمی گرداند.

عصاره های طبیعی بکار رفته در کوکتل تقویت عضلات فیوژن سبب آزاد شدن آدیپونکتین از بافتهای چربی شده و موجب افزایش متابولیسم رشته های عضلانی نوع I و همچنین افزایش فعالیت میتوکندری می شوند. فاکتور رشد شبه انسولین (IGF1) در این محصول باعث سوزاندن چربی و افزایش پروسه لیپولیز می‌شود.

چای سبز باعث چربی سوزی شده و عصاره جلبک دریایی علاوه بر چربی سوزی باعث پاکسازی بدن می‌شود.

عصاره شاه بلوط هم به چربی سوزی و کاهش وزن بسیار کمک می‌کند.

سیلیکان ارگانیک باعث سفتی مضاعف پوست می شود و عصاره پلانکتون سطح انرژی را بالا می‌برد و به چربی سوزی بهتر کمک می‌کند.

این کوکتل برای کات و حجم به کار می‌رود. همچنین می‌توانید برای افزایش حجم عضلات از کوکتل فیوژن Muscle Factor استفاده کنید.

ترکیبات فعال

  • فاکتور رشد IGF-1
  • عصاره چای سبز
  • عصاره فوکوس
  • عصاره شاه بلوط هندی
  • سیلیس ارگانیک
  • عصاره پلانکتون

موارد مصرف کوکتل تقویت عضلات ماسل فیت:

  • مزوتراپی
  • میکرونیدلینگ
  • دستگاه های زیبایی برای تحویل ترانس درمال.

پروتکل مزوتراپی ماسل فیت فیوژن:

عمق تزریق 1 تا 2 میل

میزان 10 تا 20 میل در هر جلسه

روش استفاده از کوکتل تقویت عضلات فیوژن:

به صورت اینترادرمال نقطه به نقطه با دوز در هر نقطه 0.02 سی سی

 

افزایش حجم عضله, زیبایی اندام

هدف اکثر بدنسازان حرفه‌ای، افزایش حجم عضله و برجسته کردن آن بوده که با انجام تمرینات منظم و گاهاً سنگین، قابل دستیابی است. اما ورزشکارانی هم هستند که می‌خواهند سریع‌تر به نتیجه برسند، پس به دنبال راه‌های دیگری هستند.

شاید ندانید اما در بدن ما حدود ۶۵۰ عضله وجود دارد که معمولاً به صورت جفت هستند تا حرکات مخالف هم را ایجاد کنند. این عضلات از فیبرهای عضلانی تشکیل شده‌اند که با فعالیت آن‌ها، انقباض و انبساط عضلات اتفاق می‌افتد. ورزشکارانی که به دنبال افزایش حجم عضله هستند، با انجام تمرینات سنگین ورزشی، مدام این فیبرها را در معرض آسیب و ترمیم قرار می‌دهند. به مرور و با سنگین‌تر شدن حرکات ورزشی، فیبرهای عضلانی قوی‌تر شده و افزایش حجم عضله اتفاق می‌افتد. در این بین، ورزشکارانی هستند که می‌خواهند در مدت زمان کوتاه‌تری، اندام دلخواه خود را داشته باشند. به همین دلیل سراغ راه‌هایی می‌روند که هر چند در کوتاه مدت اثربخش هستند اما در طولانی مدت، عوارض جبران ناپذیری را به جا می‌گذارند. داروهای هورمونی به دلیل تأثیر بر افزایش چربی‌سوزی و پروتئین‌سازی می‌توانند به افزایش حجم عضله کمک کنند اما ممکن است اثرات زیان بار بسیاری داشته باشند.

mezoterapi shop increase muscle mass 1

افزایش حجم با مزوتراپی, بدون عوارض : 

اگر بخواهیم خلاصه بگوییم، خرید کوکتل F-MUSCLE FACTOR باعث افزایش حجم عضله می‌شود. ترکیباتی که در این کوکتل وجود دارند شامل ال گلوتامین (L-Glutamine)، ال کارنیتین (L-Carnitine)، تائورین (Taurine)، اسید آسپارتیک (D-Aspartic Acid)، ویتامین B6 (Vitamin B6)، روی (Zinc)، منیزیم (Magnesium)، اسید پیروویک (Pyruvic Acid) و عصاره پلانکتون (Plankton Extract) است. این ترکیبات به ترتیب زیر عمل می‌کنند.

کوکتل افزایش حجم عضلات فیوژن با تکنیک مزوتراپی با دوز بسیار پایین به اندام هدف تزریق می شود و به رشد ماهیچه های ورزشکاران کمک می کند. در واقع مقدار بسیار کم در حد نیاز ماهیچه ها (به صورت موضعی) از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و آمینواسیدها را مستقیما در اختیار ماهیچه قرار می دهد و در کنار آن، با تحریک غده هیپوفیز، تستسترون بیشتری تولید می کند.

همه این مواد مستقیما به ماهیچه داده می شود بدون اینکه بر روی بقیه بخش های بدن تاثیر بگذارند و عارضه ای را به دنبال داشته باشند. به دلیل مکانیسم عمل خاص این دارو، شرایطی کاملا طبیعی برای بدن وجود دارد و بعد از قطع درمان، در صورت ادامه ورزش، ماهیچه ها به حالت قبل باز نخواهند گشت. همچنین باعث کم کاری غده هیپوفیز نشده و عوارض آن را هم نخواهیم داشت.

mezoterapi shop muscle factor

بررسی مواد تشکیل دهنده کوکتل MUSCLE FACTOR و عملکرد آنها:

  • آسپارتیک اسید (D-aspartic acid) با عملکرد مستقیم بر غده هیپوفیز باعث افزایش هورمون LH می شود.  همین هورمون موجب تولید طبیعی تستوسترون نیز میشود.
  • ویتامین B6 برای انجام روند انتقال انرژی هنگام تبدیل گلیکوژن به گلوکز ضروری است. این محصول در سطح هورمونی، در فرآیند تبدیل تریپتوفان (اسید آمینه) به سروتونین، به منظور تنظیم حالات و روحیات فرد نیز شرکت می کند. همچنین امکان اکسیژن رسانی بهتر خون را فراهم می کند.
  • منیزیوم سبب تثبیت و پایداری کلسیم در بافت استخوانی میگردد. این عنصر در تولید انرژی، فعالیت هورمونی،رشد، سنتز پروتئین و همچنین انقباضات عضلانی نقش دارد.
  • روی نیز به دلیل تأثیر بر غده هیپوفیز، ترشح هورمون ها را تقویت میکند و میتواند با هورمون آزاد کننده گنادوتروپین واکنش داده، روی سلولهای لیدیگ (Leyding) در بیضه ها اثر بگذارد. در نهایت با تبدیل کلسترول به تستوسترون فعالیتش را به پایان میرساند.
  • عصاره های طبیعی موجود در این محصول باعث ترشح آدیپونکتین (Adiponectin) از بافت چربی، افزایش متابولیسم فیبرهای عضلانی و فعالیت میتوکندریایی می شوند.
  • ال-گلوتامین: یک امینو اسید است که نقش کلیدی در متابولیسم پروتئین و افزایش حجم سلولی دارد. این ماده در زمان آسیب دیدگی عضلات روند درمانی را سریعتر می کند. به حفظ بافت عضله کمک می کند و بازسازی عضلات بعد از تمرین را سریع تر می کند.
  • ال-کارنتین بیشتر به عنوان مکمل کاهش وزن شناخته می شود. ال-کارنتین باعث تولید انرژی در بدن می شود و به سلامت قلب و درمان دیابت هم کمک میکند.
  • Taurine به دفع ضایعات بدن – که از عوامل بروز خستگی و عضله سوزی هستند – کمک میکند، از عضلات بدن در برابر آسیب سلولی و استرس اکسیداتیو محافظت می کند و میزان چربی سوزی حین تمرینات ورزشی را افزایش می دهد.
  • پیووریک اسید هم یکی از پرطرفدارترین کراتین ها بین تمامی دسته های کراتین هاست که تاثیر بسزایی در افزایش استقامت دارد.
  • Plankton extract سرشار از اومگا ۳ و اسیدهای چرب ضروری است و باعث افزایش سطح انرژی می شود.

 

منبع: فروشگاه محصولات فیوژن

  • شیرین جهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی