مجله آموزشی و آرایشی بهداشتی سین دخت

جدیدترین مطالب آموزشی، آرایشی و بهداشتی - معرفی محصولات و ویدئو های آموزشی در مجله سین دخت

مجله آموزشی و آرایشی بهداشتی سین دخت

جدیدترین مطالب آموزشی، آرایشی و بهداشتی - معرفی محصولات و ویدئو های آموزشی در مجله سین دخت

سلام خوش آمدید

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

کوکتل مزوتراپی لیفتینگ پوست فیوژن مدل F-DMAE


استعمال خارجی و خرید کوکتل لیفتینگ پوست فیوژن F-DMAE برای اثرات لیفتینگ پوست استفاده می شود. یک ترکیب طبیعی است که در بدن وجود دارد. اثر سفت شدن پوست بعد از استعمال DMAE از طریق تحریک فیبروبلاست ها حاصل می شود . کوکتل فیوژن DMAE دارای فرآیند آنتی رادیکالی است که در نتیجه مانع از ارتباط رادیکال های آزاد با کلاژن و الاستین می شود. نحوه عملکرد DMAE به طبع مجموعه ای از اقدامات سینرژیک است که باعث تحریک سلول های کراتینوسیت، آبرسانی و کشش استراتوم و کورنئوم، تغذیه رسانی، افزایش توان دفاعی پوست و ضد قندی شدن پوست می شود که این نتایج سریع و طولانی مدت است. کوکتل لیفت DMAE علاوه بر از بین بردن چین و چروک باعث به وجود آمدن لیفتینگ صورت از طریق اثر سفت کنندگی پوست می شود.

کوکتل مزوتراپی فیوژن DMAE

DMAE  به عنوان یک ماده اصلی ضد پیری معرفی می‌شود که باید توجه داشته باشید که به راحتی می‌تواند پوست را با یک مراقبت و محافظت بالا روبرو کند؛ چرا که انواع آسیب های پوستی مانند انواع اشعه مانند اشعه نور خورشید و بسیاری از موارد دیگر به راحتی می‌توانند پوست انسان را با چین و چروک و انواع لکه و هر مشکل دیگری روبرو سازد.

کوکتل لیفتینگ پوست فیوژن

با استفاده از کوکتل DMAE که ترکیب اصلی کوکتل لیفتینگ پوست فیوژن می‌باشد؛ می‌توان پوست صورت و بدن را به بهترین شکل ممکن مورد رسیدگی و محافظت قرارداد. اصولا برای انواع چین و چروک‌ها و لکه‌های تیره و حتی افتادگی هایی که به دلیل افزایش سن و یا هر مورد دیگری در پوست صورت و گردن مشاهده می‌شود DMAE مورد استفاده قرار می گیرد. این نکته را به خاطر داشته باشید که استفاده از کوکتل لیفتینگ پوست فیوژن اسپانیا به راحتی قادر است به رفع افتادگی انواع قسمت های پوست بدن کمک کند. به این ترتیب که برای داشتن اندامی زیبا باید پوستی بدون لک و شل نیز داشت.

 

کوکتل لیفت و جوانسازی فیوژن یکی از بهترین محصولاتی است که می توان با استفاده از آن بدون نیاز به جراحی وضعیت پوست را بهبود بخشید و افتادگی پوست را کاهش داد. این محصول با کمک فاکتور های رشد و پپتاید‌ها یک درمان نهایی برای لیفتینگ است. 

کوکتل لیفت و جوانسازی فیوژن F-LIFT +FACE

خرید کوکتل F-LIFT +FACE برای لیفت و جوانسازی پوست کاربرد دارد. در تولید این محصول از پپتاید‌ها و فاکتور‌های رشد به عنوان ترکیب اصلی استفاده شده است. پپتاید‌ها و فاکتور‌های رشد تاثیر به سزایی در خنثی کردن رادیکال های آزاد دارند و با تحریک سلول های پوست چین و چروک پوست را کاهش داده، پوست را مستحکم کرده و با بهبود سنتز کلاژن منجر به شفاف سازی پوست می شوند.

ترکیبات موجود در کوکتل لیفت و جوانسازی فیوژن

برای تولید کوکتل F-LIFT +FACE از فاکتورهای رشد، پپتاید‌ها و سایر مواد زیر استفاده شده است:

  • Hexapeptide-10
  • Hyaluronic acid 0,25%
  • Carcinine
  • CG-EGF growth factor
  • CG-βFGF growth factor
  • CG-TRX growth factor
  • CG-TGP2 biomimetic peptide
  • CG-EDP3 biomimetic peptide

هگزاپپتید-۱۰ یک سفت کننده فعال است که فعالیت دو سلولی بر روی کراتینوسیت ها و فیبروبلاست ها را افزایش می دهد و باعث سفتی پوست می شود.
با افزایش سن چسبندگی بین سلول های اپیدرمی و پوستی کمتر می شود که خاصیت ارتجاعی پوست را از بین می برد. هیالورونیک اسید حجم و رطوبت شدید پوست را فراهم می کند و با تحریک سنتز کلاژن، ساختار پوست را بازسازی کرده و خاصیت ارتجاعی را بهبود می بخشد.

کارسنین یک ترکیب پپتیدیک است که از اجزای پوست مانند کلاژن در برابر تهاجمات خارجی (UV، رادیکال های آزاد، استرس و غیره) حافظت می کند و همچنین فعالیت های متابولیکی سلول های در معرض را حفظ می کند. کارسینین برای حداکثر کارایی از چهار روش متفاوت و غیر انحصاری از جمله ضد اکسیداسیون، ضد استرس، ضد گلیکوزیشن، تحریک متابولیسم استفاده می کند.

پپتاید‌ها و فاکتور‌های رشد با انرژی دادن به پوست رشد سلولی آن را تحریک می کنند و بعد از ۳ جلسه ی درمانی چین و چروک پوست را تا ۵۰ درصد کاهش می دهند.

 

کوکتل مزوتراپی لیفت SLIM LIFT‌ فیوژن چیست؟

کوکتل تخصصی لیفتینگ صورت برند فیوژن ساخت کشور اسپانیا است. این کوکتل چربی اضافه‌ی صورت را کاهش می‌دهد و باعث سفتی و شادابی پوست می‌شود. همچنین فیوژن SLIM LIFT  چین و چروک‌های داینامیک و استاتیک را کاهش می‌دهد و متابولیسم طبیعی پوست را بهبود می‌بخشد و در عین حال حجم پوست را افزایش می‌دهد که این امر به عدم افتادگی پوست در اثر کاهش چربی‌های اضافه کمک می‌کند.

عملکرد کوکتل فیوژن SLIM LIFT

این کوکتل تقویت کننده پوست با بیش از ۶۵ ماده فعال که بر پایه کوکتل F-XFC تولید شده و با افزودن کافئین و اسید هیالورونیک به نوعی تکامل یافته و راندمان عملکرد آن افزایش یافته. عملکرد اصلی این ترکیبات این است که متابولیت‌هایی را به سلول‌ها برای تحریک متابولیسم آنها (تولید انرژی، پروتئین و رشد سلولی) و کاهش رسوبات چربی صورت به طور ایمن می‌افزاید.

این ترکیب منحصر به فرد حاوی تمام مواد مغذی و مولکول‌های دخیل در چرخه متابولیسم سلولی است. این مواد مغذی برای تولید سوخت سلولی (ATP) و تقویت عملکرد طبیعی پوست نظیر چرخه سلولی ضروری هستند. از آنجایی که رگ‌های خونی در اپیدرم وجود ندارد، سلول ها منحصراً از طریق انتشار غیرفعال پلاسما از درم تغذیه می‌شوند. با افزایش سن، پوست با کمبود مواد مغذی و اکسیژن به دلیل عملکرد کمتر سیستم گردش خون مواجه است.

کافئین در ترکیبات این کوکتل تخصصی، برای تحریک سلول‌های چربی برای آزاد کردن محتوای چربی خود، اضافه شده است تا جلوه‌ای برای پیکرتراشی و فرم‌دهی صورت و ظاهر ظریف‌تر ایجاد کند.

فرم‌دهی صورت چگونه با این کوکتل انجام می‌شود؟

همانطور که پیش‌تر گفته شد، ترکیبات این کوکتل باعث افزایش متابولیسم یا همان سوخت و ساز سلولی می‌شوند. افزایش سوخت و ساز سلولی نیز منجر به سوزاندن انرژی و استفاده از سوخت ذخیره شده یه شکل چربی می‌شود. این روش، در واقع ایمن ترین روش چربی سوزی و فرم‌دهی در بدن است. سایر مواد چربی سوز مستقیما بر غشاء بافت چربی در پوست اثر می‌گذارند. این امر باعث تحلیل بافت چربی و از بین رفتن آن می‌شود. یکی از خطرات این روش ریسک رسوب چربی در عروق در مسیر دفع و نیز ریسک اختلالات متابولیسمی در بدن است.

مواد تشکیل دهنده:

  • اسید هیالورونیک
  • کافئین
  • ۶ ماده معدنی طبیعی
  • ۲۳ اسید آمینه
  • ۱۸ گروه از خانواده‌ی ویتامین‌ها (گروه ویتامین سی و ب)
  • کوآنزیم ۶
  • ۵ اسید نوکلئیک
  • ۲ عوامل کاهنده
  • تورین
  • گلوتاتیون

 

منبع: بیوتی لاولی

  • ۰ نظر
  • ۲۱ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۱۵
  • شیرین جهانی

کاهش چربی بدن و تقویت عضلات مخصوص کات کردن عضلات

کوکتل Muscle Fit فیوژن محصول اسپانیا مفهومی نوین در دنیای مزوتراپی که چشم اندازهای جدیدی را بر روی مشتریان این محصول ایجاد می کند. بخصوص آقایانی که مایل به بهبود و افزایش توده عضلانی و کات عضلات با استفاده از محصولات مطمئن و طبیعی هستند. کوکتل تقویت عضلات فیوژن Muscle fit از ترکیبات فعال مختلفی تشکیل شده که با از بین بردن مایعات و چربی زیر پوست باعث بهتر مشخص شدن ماهیچه می‌شوند.

این محصول در مناطقی مثل شکم، بازوها و ران ها که بر اثر افزایش سن و یا تمرینات نادرست به سرعت به حالت قبل برمی گردند و شکل خود را از دست می دهند را با شبیه سازی تمرینات استقامتی به حالت ایده آل برمی گرداند.

عصاره های طبیعی بکار رفته در کوکتل تقویت عضلات فیوژن سبب آزاد شدن آدیپونکتین از بافتهای چربی شده و موجب افزایش متابولیسم رشته های عضلانی نوع I و همچنین افزایش فعالیت میتوکندری می شوند. فاکتور رشد شبه انسولین (IGF1) در این محصول باعث سوزاندن چربی و افزایش پروسه لیپولیز می‌شود.

چای سبز باعث چربی سوزی شده و عصاره جلبک دریایی علاوه بر چربی سوزی باعث پاکسازی بدن می‌شود.

عصاره شاه بلوط هم به چربی سوزی و کاهش وزن بسیار کمک می‌کند.

سیلیکان ارگانیک باعث سفتی مضاعف پوست می شود و عصاره پلانکتون سطح انرژی را بالا می‌برد و به چربی سوزی بهتر کمک می‌کند.

این کوکتل برای کات و حجم به کار می‌رود. همچنین می‌توانید برای افزایش حجم عضلات از کوکتل فیوژن Muscle Factor استفاده کنید.

ترکیبات فعال

  • فاکتور رشد IGF-1
  • عصاره چای سبز
  • عصاره فوکوس
  • عصاره شاه بلوط هندی
  • سیلیس ارگانیک
  • عصاره پلانکتون

موارد مصرف کوکتل تقویت عضلات ماسل فیت:

  • مزوتراپی
  • میکرونیدلینگ
  • دستگاه های زیبایی برای تحویل ترانس درمال.

پروتکل مزوتراپی ماسل فیت فیوژن:

عمق تزریق 1 تا 2 میل

میزان 10 تا 20 میل در هر جلسه

روش استفاده از کوکتل تقویت عضلات فیوژن:

به صورت اینترادرمال نقطه به نقطه با دوز در هر نقطه 0.02 سی سی

 

افزایش حجم عضله, زیبایی اندام

هدف اکثر بدنسازان حرفه‌ای، افزایش حجم عضله و برجسته کردن آن بوده که با انجام تمرینات منظم و گاهاً سنگین، قابل دستیابی است. اما ورزشکارانی هم هستند که می‌خواهند سریع‌تر به نتیجه برسند، پس به دنبال راه‌های دیگری هستند.

شاید ندانید اما در بدن ما حدود ۶۵۰ عضله وجود دارد که معمولاً به صورت جفت هستند تا حرکات مخالف هم را ایجاد کنند. این عضلات از فیبرهای عضلانی تشکیل شده‌اند که با فعالیت آن‌ها، انقباض و انبساط عضلات اتفاق می‌افتد. ورزشکارانی که به دنبال افزایش حجم عضله هستند، با انجام تمرینات سنگین ورزشی، مدام این فیبرها را در معرض آسیب و ترمیم قرار می‌دهند. به مرور و با سنگین‌تر شدن حرکات ورزشی، فیبرهای عضلانی قوی‌تر شده و افزایش حجم عضله اتفاق می‌افتد. در این بین، ورزشکارانی هستند که می‌خواهند در مدت زمان کوتاه‌تری، اندام دلخواه خود را داشته باشند. به همین دلیل سراغ راه‌هایی می‌روند که هر چند در کوتاه مدت اثربخش هستند اما در طولانی مدت، عوارض جبران ناپذیری را به جا می‌گذارند. داروهای هورمونی به دلیل تأثیر بر افزایش چربی‌سوزی و پروتئین‌سازی می‌توانند به افزایش حجم عضله کمک کنند اما ممکن است اثرات زیان بار بسیاری داشته باشند.

mezoterapi shop increase muscle mass 1

افزایش حجم با مزوتراپی, بدون عوارض : 

اگر بخواهیم خلاصه بگوییم، خرید کوکتل F-MUSCLE FACTOR باعث افزایش حجم عضله می‌شود. ترکیباتی که در این کوکتل وجود دارند شامل ال گلوتامین (L-Glutamine)، ال کارنیتین (L-Carnitine)، تائورین (Taurine)، اسید آسپارتیک (D-Aspartic Acid)، ویتامین B6 (Vitamin B6)، روی (Zinc)، منیزیم (Magnesium)، اسید پیروویک (Pyruvic Acid) و عصاره پلانکتون (Plankton Extract) است. این ترکیبات به ترتیب زیر عمل می‌کنند.

کوکتل افزایش حجم عضلات فیوژن با تکنیک مزوتراپی با دوز بسیار پایین به اندام هدف تزریق می شود و به رشد ماهیچه های ورزشکاران کمک می کند. در واقع مقدار بسیار کم در حد نیاز ماهیچه ها (به صورت موضعی) از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و آمینواسیدها را مستقیما در اختیار ماهیچه قرار می دهد و در کنار آن، با تحریک غده هیپوفیز، تستسترون بیشتری تولید می کند.

همه این مواد مستقیما به ماهیچه داده می شود بدون اینکه بر روی بقیه بخش های بدن تاثیر بگذارند و عارضه ای را به دنبال داشته باشند. به دلیل مکانیسم عمل خاص این دارو، شرایطی کاملا طبیعی برای بدن وجود دارد و بعد از قطع درمان، در صورت ادامه ورزش، ماهیچه ها به حالت قبل باز نخواهند گشت. همچنین باعث کم کاری غده هیپوفیز نشده و عوارض آن را هم نخواهیم داشت.

mezoterapi shop muscle factor

بررسی مواد تشکیل دهنده کوکتل MUSCLE FACTOR و عملکرد آنها:

  • آسپارتیک اسید (D-aspartic acid) با عملکرد مستقیم بر غده هیپوفیز باعث افزایش هورمون LH می شود.  همین هورمون موجب تولید طبیعی تستوسترون نیز میشود.
  • ویتامین B6 برای انجام روند انتقال انرژی هنگام تبدیل گلیکوژن به گلوکز ضروری است. این محصول در سطح هورمونی، در فرآیند تبدیل تریپتوفان (اسید آمینه) به سروتونین، به منظور تنظیم حالات و روحیات فرد نیز شرکت می کند. همچنین امکان اکسیژن رسانی بهتر خون را فراهم می کند.
  • منیزیوم سبب تثبیت و پایداری کلسیم در بافت استخوانی میگردد. این عنصر در تولید انرژی، فعالیت هورمونی،رشد، سنتز پروتئین و همچنین انقباضات عضلانی نقش دارد.
  • روی نیز به دلیل تأثیر بر غده هیپوفیز، ترشح هورمون ها را تقویت میکند و میتواند با هورمون آزاد کننده گنادوتروپین واکنش داده، روی سلولهای لیدیگ (Leyding) در بیضه ها اثر بگذارد. در نهایت با تبدیل کلسترول به تستوسترون فعالیتش را به پایان میرساند.
  • عصاره های طبیعی موجود در این محصول باعث ترشح آدیپونکتین (Adiponectin) از بافت چربی، افزایش متابولیسم فیبرهای عضلانی و فعالیت میتوکندریایی می شوند.
  • ال-گلوتامین: یک امینو اسید است که نقش کلیدی در متابولیسم پروتئین و افزایش حجم سلولی دارد. این ماده در زمان آسیب دیدگی عضلات روند درمانی را سریعتر می کند. به حفظ بافت عضله کمک می کند و بازسازی عضلات بعد از تمرین را سریع تر می کند.
  • ال-کارنتین بیشتر به عنوان مکمل کاهش وزن شناخته می شود. ال-کارنتین باعث تولید انرژی در بدن می شود و به سلامت قلب و درمان دیابت هم کمک میکند.
  • Taurine به دفع ضایعات بدن – که از عوامل بروز خستگی و عضله سوزی هستند – کمک میکند، از عضلات بدن در برابر آسیب سلولی و استرس اکسیداتیو محافظت می کند و میزان چربی سوزی حین تمرینات ورزشی را افزایش می دهد.
  • پیووریک اسید هم یکی از پرطرفدارترین کراتین ها بین تمامی دسته های کراتین هاست که تاثیر بسزایی در افزایش استقامت دارد.
  • Plankton extract سرشار از اومگا ۳ و اسیدهای چرب ضروری است و باعث افزایش سطح انرژی می شود.

 

منبع: فروشگاه محصولات فیوژن

  • ۰ نظر
  • ۲۱ مرداد ۰۲ ، ۰۸:۱۷
  • شیرین جهانی

گاهی اوقات احساس می‌کنیم که پوست صورت شادابی و براق بودن همیشگی را ندارد و باید لایه مزاحم و زشتی را از روی پوست صورت برداریم. در لایه برداری صورت یا پیلینگ صورت که توسط اسکراب صورت، ماسک‌های لایه بردار یا روش‌های دیگر انجام می‌شود، سلول‌های مرده یا آلودگی‌ها از سطح پوست و درون منافذ پاک شده و پوستی سالم و تازه به شما هدیه داده می‌شود. آیا لایه برداری پوست خوب است؟ چگونه پوست صورت را لایه برداری کنیم؟ چگونه لایه بردار خانگی بسازیم؟ اگر دوست دارید همه چیز را در مورد لایه برداری پوست صورت بدانید، این مقاله را از دست ندهید.

در صورتی که پیلینگ پوست بیش از اندازه معمول انجام شود، آنچه باقی می‌ماند پوستی قرمز است که پوسته می‌دهد. شاید برخی افراد با دیدن این علائم پوستی تصور کنند که لایه برداری به درستی انجام شده و در حال مشاهده نتایج رضایت‌بخش لایه برداری هستند! یا حتی شاید فکر کنند لایه برداری بیشتر، پوست‌های جدیدتر و شفاف‌تری را روی صورتشان باقی می‌گذارد! ولی این باور کاملا غلط است. با مشاهده پوست قرمز و پوسته‌های ریز روی آن، در واقع هشداری به شما است برای اینکه باید لایه برداری را متوقف کنید و با فواصل زمانی طولانی‌تری پیش بروید.

پیلینگ چیست؟

اگر می‌خواهید بدانید که پیلینگ صورت چیست باید گفت پیلینگ یا همان لایه برداری پوست روشی است که می‌توان توسط آن سلول‌های مرده را از لایه سطحی پوست پاک کرد. در واقع در حین لایه برداری با جدا کردن این لایه پوستی، پوست صورت روشن‌تر می‌شود. این فرآیند موجب می‌شود محصولات مراقبتی مانند کرم، سرم و … در عمق بیشتری از پوست نفوذ کنند و عملکرد بهتری داشته باشند.

فواید لایه برداری پوست صورت

پیلینگ چیست

با بالا رفتن سن و کم شدن تعویض سلولی (رشد سلول‌های جدید و جایگزین شدن با سلول‌های قبلی)، پیلینگ صورت یکی از روش‌هایی است که از پوست رنگ پریده جلوگیری می‌کند، رشد سلول‌های جدید را تحریک می‌کند و موجب می‌شود پوست شاداب و جوان‌تر به نظر برسد. همچنین پیلینگ صورت باعث کم‌رنگ شدن لکه‌های پوستی و جای جوش، از بین رفتن جوش‌های سر سیاه روی پوست و نرم شدن پوست صورت هم می‌شود.

لایه برداری پوست به صورت فیزیکی و مکانیکی توسط ابزاری مانند برس مخصوص، دستگاه پاک‌سازی صورت، لیف حمام یا حتی اسکراب‌های مخصوص انجام می‌شود. این نوع از لایه برداری با ایجاد سایش، سلول‌های مرده پوست را جدا می‌کنند. سفیدآب که در زمان‌های قدیم بیشتر باب بوده است، در واقع نوعی اسکراب است که به پاک‌سازی پوست و جدا شدن سلول‌های مرده کمک می‌کند. لایه برداری پوست با سفیداب یکی از روش‌های ارزان برای پیلینگ صورت در خانه است و لایه برداری پوست صورت با دستگاه پرهزینه‌تر است که در دسته لایه بردارهای غیر شیمیایی قرار می‌گیرد.

نوع دیگری از لایه برداری پوست، به صورت شیمیایی انجام می‌شود و به کمک موادی مانند آلفا هیدروکسی اسید یا بتا هیدروکسی اسید که در محصولات لایه بردار به کار برده شده‌اند، سلول‌های پوستی از سطح پوست جدا می‌شوند. کرم پیلینگ صورت و ماسک پیلینگ از جمله محصولات تجاری برای لایه برداری قوی پوست در منزل هستند. انتخاب بهترین نوع برای لایه برداری، چه به صورت فیزیکی باشد و چه شیمیایی، به ترجیح شما و البته نوع پوستتان بستگی دارد.

یکی دیگر از روش‌های لایه برداری صورت که توسط متخصص و در مطب انجام می‌شود، میکرودرم نام دارد. میکرودرم لایه بردار عمیق پوست است. این روش توسط دستگاه و با استفاده از کریستال‌های ریزی که توسط دستگاه روی پوست ریخته می‌شود، لایه برداری صورت را انجام می‌دهد.

لایه برداری پوست صورت را چه زمانی انجام دهیم؟

پاکسازی پوست

به عنوان یک قانون کلی باید گفت هرچه لایه برداری کمتر انجام شود، بهتر است. هدف از لایه برداری به هیچ وجه باقی گذاشتن لکه‌های قرمز و یا پوست متورم و ملتهب نیست بلکه هدف این است که پروسه طبیعی جایگزینی پوست تسریع شود و در نهایت پوستی شفاف برای شما باقی بماند. فاصله زمانی تعیین شده بین لایه برداری پوست صورت به نوع پوست شما بستگی دارد. قیمت سرم لایه‌بردار تراست 15% AHA

پوست حساس: این نوع پوست باید با لیف نرم، گرم و مرطوب لایه برداری شود. ماسک‌های شیمیایی ملایم با درصد کمی از مواد فعال هم برای پوست حساس در صورتی مجاز است که یک یا نهایت دو بار در هفته انجام شود. استفاده از اسکراب و لایه بردار قوی پوست صورت برای پوست‌های حساس باعث اذیت شدن لایه پوستی می‌شود و باید از استفاده آنها صرف نظر کرد.

پوست چرب: اگر پوست چرب دارید، باید بدانید که پوست شما مقاومت و تحمل بیشتری نسبت به ابزار و محصولات قوی دارد و می‌توانید تا ۵ بار در هفته هم از لایه بردارها استفاده کنید. می‌توانید از دستگاه پاک‌سازی صورت در زمان صبح و از سرم و ماسک‌های لایه بردار در زمان شب استفاده کنید.

پوست معمولی و مختلط: افرادی که دارای این نوع پوست هستند، دستشان باز است و می‌توانند از هر نوع روش لایه برداری استفاده کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که نهایت دفعات استفاده از این لایه بردارها برای پوست شما ۳ بار در هفته باشد.

پوست خشک: برای لایه برداری پوست خشک بهتر است روش‌های غیر شیمیایی و به صورت گیاهی انتخاب شود.

لایه برداری پوست برای انواع پوست مفید است؟

پیلینگ صورت در خانه

اگر پوست صورت شما دارای جوش و آکنه است، برای درمان آکنه به سراغ لایه برداری نروید، چون می‌تواند پوست را دچار مشکل بیشتری کند. آکنه باعث التهاب و تورم پوست می‌شود و اگر از محصولات قوی هم استفاده کنید، عوارض لایه برداری پوست صورت را به شکل التهاب و تورم و باقی ماند لکه‌های تیره روی پوست مشاهده می‌کنید. خصوصاً در زمانی که در حال درمان پوست چرب و دارای جوش و آکنه خود هستید، پوست حساس‌تر است و لایه برداری توصیه نمی‌شود. اگر پوست خود را برنزه کرده‌اید، این ماسک پیلینگ و محصولات لایه بردار، لکه‌های تیره‌تری روی پوست شما باقی می‌گذارند.

در پوست‌های معمولی که نه جوش دارند و نه حساس هستند، زمانی که پوستتان دارای جراحت‌های کوچک و زخم است، لایه برداری را متوقف کنید. خصوصاً اگر عفونتی روی پوست صورتتان به وجود آمده است، لایه برداری موجب پخش شدن عفونت می‌شود. حتی زمانی که پوستتان در معرض آفتاب، دچار سوختگی شده باشد، لایه برداری التهاب و تورم را افزایش می‌دهد. در این شرایط آب‌رسانی و درمان‌های پوستی را پیش بگیرید.

 

برای لایه برداری پوست چه کنیم؟

لایه بردار قوی پوست

یک برس تمیز بردارید و یک اسکراب مناسب انتخاب کنید. برس و اسکراب را به آرامی و به صورت دایره‌های کوچک در تمام سطح پوست صورت بمالید. تصور کنید گلبرگ‌های لطیف یک گل را لمس می‌کنید! سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید چون آب داغ پوست را اذیت می‌کند. صورتتان را خشک کنید و سپس از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید. این مرحله مهم را فراموش نکنید، چون لایه برداری باعث خشک شدن پوست می‌شود.

زمانی که می‌خواهید از ماسک‌های شیمیایی لایه بردار استفاده کنید هم مرحله اول استفاده را مانند مورد قبلی و به صورت دورانی و با ملایمت روی پوست انجام دهید. با توجه به دستورالعمل ماسک لایه بردار، ممکن است مجبور شوید زمانی را صبر کنید تا ماسک خشک گردد تا به صورت یک پوسته کامل از روی پوست برداشته شود. سپس پوست را آب ولرم بشویید و بعد از خشک شدن صورت، از مرطوب‌کننده استفاده کنید. خرید سرم ویتامین سی تراست

۵ روش خانگی و طبیعی برای لایه‌برداری پوست صورت و بدن

شما می‌توانید با استفاده از برخی مواد غیر شیمیایی، لایه برداری پوست با مواد طبیعی را به صورت خانگی انجام دهید. یکی از موادی که به عنوان لایه برداری پوست در خانه اثرگذار استفاده می‌شود، شکر است. شکر به دلیل اینکه دارای ساختار دانه‌ای و ریز است، مانند اسکراب عمل می‌کند و می‌تواند موجب از بین رفتن سلول‌های مرده پوست شود. شکر را می‌توانید با عسل، آب‌لیمو و گوجه‌فرنگی مخلوط کنید و روی پوست صورت بمالید.

جو دو سر یکی دیگر از مواد طبیعی است که می‌تواند برای لایه برداری خانگی پوست صورت به کار برده شود. این ماده غذایی به دلیل اینکه چربی را جذب می‌کند، لایه بردار مناسب پوست چرب نیز هست. این ماده را می‌توانید به صورت جداگانه با عسل، شیر، موز، سیب، توت‌فرنگی و جوش شیرین به کار ببرید.

لایه برداری پوست با جوش شیرین یکی از مشهورترین روش‌های لایه برداری پوست به روش خانگی است. به دلیل ساختار دانه‌ای شکل جوش شیرین، به عنوان اسکراب سلول‌های مرده را از روی پوست جدا می‌کند. بهتر است برای لایه برداری پوست صورت با جوش شیرین این ماده را با ترکیبی که دارای ویتامین ای است، به کار ببرید تا به پوستتان آسیب نرساند.

لایه برداری پوست صورت با نمک دریایی هم به دلیل دانه‌های درشت نمک موجب پیلینگ صورت می‌شود. این روش لایه برداری پوست خانگی، برای پوست‌های حساس و آسیب‌دیده پیشنهاد نمی‌شود چون باعث التهاب و سوزش در این افراد می‌گردد.

لیمو به عنوان لایه بردار گیاهی پوست صورت شناخته می‌شود. ترکیب لیمو با شکر، به دلیل خاصیت اسکرابی و همچنین نرم‌کنندگی و روشن کردن پوست به عنوان لایه بردار قوی پوست بدن مناسب است. برای لایه برداری پوست دست و لایه برداری پوست پا هم می‌توانید همه این مواد خوراکی ذکر شده را با دستورالعمل مشابه استفاده کنید.

 

منبع: نمایندگی محصولات تراست

  • ۰ نظر
  • ۱۳ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۲
  • شیرین جهانی

ادو پرفیوم چیست و چه تفاوتی با عطر، ادکلن و ادو تویلت دارد؟

عطر و ادکلن ها رایحه هایی خاطره انگیز و بسیار قدرتمند هستند. رایحه قدرت این را دارد که در کسری از ثانیه احساسات و روحیه شما را برانگیزد و یادآور خاطرات خوب باشد؛ یا حتی گاهی یادآور غم و اندوهی عمیق در دل و روح شما شود. در هنگام خرید عطر ممکن است به اصطلاحاتی مانند perfume ، Eau de Parfum و ... برخورده باشید که تشخیص انواع آنها شما را سردرگم کند و ندانید کدامیک برای شما مناسب تر است. گرچه ممکن است رایحه ای را بر اساس جذابیتِ آن انتخاب کنید، اما فاکتورهای دیگری نیز باید در هنگام خرید عطر در نظر بگیرید تا انتخابی آگاهانه تر داشته باشید.

فرق بین عطر و ادکلن

راهنمای خرید ادو پرفیوم

این اصطلاحات به انواع مختلفی از غلظت عطر با قدرت پخش بو و ماندگاری آنها اشاره دارد. همانطور که گفتیم عطرها در واقع با ترکیب روغن های عطری و الکل به وجود می آیند، و هرچه میزان روغن عطری بیشتر باشد رایحه عطر ماندگاری بیشتری دارد. برندهای مختلف نیز از این اصطلاحات بر روی دسته بندی محصولات عطری خود، برای طبقه بندی آنها استفاده می کند.

همه ای انواع عطر و ادکلن های موجود در سطح بازار، از چندین ماده شیمیایی، عصاره روغنی معطر و الکل ساخته می شوند. در واقع عصاره روغنی معطر ماده اصلی در صنعت عطرسازی می باشد، که به علت غلظت بیش از حد آن به هیچ عنوان به تنهای قابل استفاده نمی باشد. بنابراین در کارخانه ها عصاره روغنی عطر را توسط الکل رقیق شده و سپس به صورت یک محلول رقیق با بوی مطلوب، جهت استفاده عموم به بازار عرضه می گردد. پیشنهاد خرید پرفیوم مردانه تراست ۱۰۰میل مدل Chevalier

تفاوت بین پرفیوم و ادو پرفیوم و ادو تویلت

تفاوت ماندگاری و درصد خلوص انواع عطر و ادکلن ها

پرفیوم یا عطر (Perfume)

با داشتن بیش از 20 الی 30 درصد از اسانس های روغنی، این نوع عطر بیشترین غلظت و ماندگاری را در بین انواع دیگر دارد؛ معمولاً 24 الی 48 ساعت. بنابراین طبیعی است که بیشترین قیمت را نیز داشته باشد. افرادی که دارای پوست حساس هستند بهتر است بیشتر از این نوع استفاده کنند زیرا الکل آنها نسبت به انواع دیگر کمتر است، بنابراین باعث خشکی پوستشان نمی شود.

ادوپارفوم یا ادوپرفیوم ((Eau de Parfum) EDP)

قوی ترین نوع عطر بعد از پرفیوم، ادوپرفیوم است. این نوع عطر حاوی 15 تا 20 درصد اسانس های روغنی است. این نوع عطر به سبب ماندگاری قابل قبول و متوسط میان فروشندگان و خریداران عطر از محبوبیت بالایی برخوردار است. ادوپرفیوم ها به طور متوسط تا 8 ساعت ماندگاری دارند.

همانطوری که گفتیم ماندگاری ادوپرفیوم نسبتا طولانی است به طوری که اگر این رایحه را صبح استفاده کنید تا غروب به صورت واضح قابل تشخیص و استشمام است، شب نیز به هنگام در آوردن لباس بوی آن تا حدودی قابل تشخیص خواهد بود.

ادوتویلت ((Eau de Toilette) EDT)

کلمه ادو تویلت از اصطلاح فرانسوی "faire sa toilette" آمده است که به معنی "آماده شدن" است. غلظت اسانس ادوتویلت ها بین 5 تا 15 درصد است و به طور معمول 2 تا 3 ساعت ماندگاری دارند. برخی بر این باورند که ادوپرفیوم ها عطر شبانه و ادوتویلت ها عطر روزانه به حساب می آیند.

 

ادکلن ((Eau de Cologne) EDC)

این نوع دارای غلظت اسانسِ بسیار کمتری در حدود 2 تا 4 درصد است، بنابراین میزان الکل زیادتری دارد و از سایر محصولات خانواده عطرها ارزان تر است. ادوکلن ها معمولاً در شیشه های بزرگتری عرضه می شود چون ماندگاری حدودیِ دو سه ساعته دارند و میزان بیشتری از آنها مصرف می شود. پایه بوی ادو کلن ها معمولا سبک تر و مرکباتی است

اوفرش (Eau Fraiche)

این نوع معروف به عطریات غیر الکی می باشد، که میزان روغن اسانس معطر آن ها در حدود 1 الی 3 درصد است. این محصول شباهت خیلی زیادی به ادوکلن ها دارد، اما بیشترین بخش آن را آب تشکیل داده است.

لیست قیمت و خرید ادو پرفیوم

مشاهده و خرید خوشبو ترین ادو پرفیوم  زنانه کلاس یک مدل Neroli با حجم 30 میل

ادو پرفیوم را بیشتر بشناسیم

بعد از پرفیوم، از نظر میزان غلظت اسانس معطر در سطح بازار ادو پرفیوم ها را می توان نام برد. این محصولات حاوی 15 الی 20 درصد اسانس روغنی می باشند. بازه ماندگاری بو در ادوپرفیوم بین 4 الی 5 ساعت می باشد، اما ردپای بوی آن تا یک روز کامل نیز دوام دارد.

ادوپرفیوم نیز از همان اسانس پرفیوم استفاده می کند اما در آن مقدار کمتری از اسانس و حجم بیشتری از الکل و آب استفاده می شود. این بدان معناست که بویی که از آن استشمام می شود کمی سبک تر است و به احتمال زیاد به مدت طولانی دوام نمی آورد. برخلاف اینکه ادوپرفیوم کمی سبکتر است اما بسیاری از افراد آن را ترجیح می دهند. البته شاید در سلیقه شان عامل قیمت نیز بی تاثیر نبوده باشد، زیرا ارزانتر است. این عطر ممکن است در بطری ها یا اسپری های معمولی فروخته شود، اما اگر از اسپری استفاده می شود، نباید بطور پراکنده آن را به مصرف رساند.

این محصولات چون از نظر کیفیت تقریبا در رده پرفیوم ها قرار دارند و علاوه برا این از قیمت پایین تری نسبت به ان ها دارند، خریداران زیادی دارند. بنابراین از بین انواع عطر و ادکلن های موجود، متقاضیان ادوپرفیوم هر روز در حال افزایش می باشد و اکثر برند ها این نوع عطر را تولید می کنند. EDP علامت اختصاری و تجاری ادوپرفیوم می باشد.

تستر ادوپرفیوم چیست

شرکت هایی که در صنعت عطر سازی فعالیت می کنند، پس از تولید کردن ادوپرفیوم هنگامی که قصد فروش عمده ادوپرفیوم های خود را دارند به طور معمول به ازای هر ۱۰ الی ۱۲ ادوپرفیوم یک تستر ادوپرفیوم نیز درون بسته بندی مربوطه قرار می دهند. این تستر ها به هیچ وجه فروشی نبوده و حتی بر روی آن ها جمله Not for Sale درج می شود تا از فروش آن جلوگیری شود؛ دلیل این کار نیز به این خاطر می باشد که شرکت های عطر سازی برای این تستر ها پولی دریافت نکرده و به صورت رایگان در اختیار فروشندگان قرار می دهند از این رو به دلیل رایگان بودن آن حق فروش آن ها گرفته می شود.

این شرکت ها با تولید کردن و ارائه کردن رایگان تستر ادوپرفیوم قصد دارند تا خریدار بدون باز کردن جعبه ادوپرفیوم، به مشتریان خود این امکان را بدهند که رایحه ادوپرفیوم را استشمام کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید آن نماید.

نکته: با این حال معمولا تسترها کیفیت بالاتری دارند و به صورت جدا به فروش میرسند.

عطر و ادکلن و تفوات بین آنها

 

تفاوت تستر ادوپرفیوم با ادوپرفیوم

در واقع باید به طور کل ادوپرفیوم با تستر ادوپرفیوم هیچ تفاوتی با هم نداشته باشد چرا که خریدار با استشمام کردن تستر ادوپرفیوم انتظار دارد همان ادوپرفیوم با همان رایحه و ماندگاری و پخش بو را نیز دریافت کند، که برخی از شرکت های عطر سازی همین کار را انجام می دهند اما برخی دیگر گاها مشاهده می شود که نت اولیه تستر را کمی قوی تر می کنند تا مشتری با استشمام کردن تستر نسبت به خرید آن ادوپرفیوم تمایل بیشتری داشته باشد.

این مسئله برای هر شرکتی می تواند متفاوت باشد و وابسته به سیاست شرکت مربوطه دارد. اما چیزی که مشخص بوده این است که نباید تستر ادوپرفیوم با خود آن به هیچ وجه تفاوتی داشته باشد چرا که خریدار انتظار خرید همان ادوپرفیوم که استشمام کرده را دارد.

نکاتی که به هنگام خرید انواع عطر و ادکلن باید رعایت شود

در هر فصل باید عطری با طبع مناسب همان فصل استفاده کنید مانند پرفیوم مردانه تراست ۱۰۰میل مدل Jardin Noir ؛ از انواع عطر و ادکلن ها، عطرهایی با بوی گرم مخصوص فصول سرد سال است و عطرهای ملایم، معتدل یا خنک مناسب برای فصل بهار و تابستان می باشد. همچنین به هنگام خرید یک عطر و یا ادکلن به مواردی از قبیل رقیق و غلیظ بودن آن دقت کنید.

در صورتی که یک عطر رقیق باشد، مدت زمان ماندگاری آن خیلی کمتر است و اگر خیلی قوی باشد، ممکن است این غلطت بیش از حد موجب اذیت شما و یا اطرافیان گردد. باتوجه به نکاتی و اطلاعات عطر و ادکلن که ارائه شد، براحتی خواهید توانست به هنگام خرید انوع عطر و ادکلن تصمیم گیری کنید. نکته دیگری که در رابطه با ماندگاری بوی عطر قابل ذکر است، نوع پوست مصرف کننده می باشد. ماندگاری بوی عطر بر روی پوست های چرب به دلیل مرطب بودن شان، بیشتر از پوست های خشک می باشد.

 

 

منبع: نمایندگی محصولات تراست

  • ۰ نظر
  • ۱۲ مرداد ۰۲ ، ۲۱:۱۹
  • شیرین جهانی