مجله آموزشی و آرایشی بهداشتی سین دخت

جدیدترین مطالب آموزشی، آرایشی و بهداشتی - معرفی محصولات و ویدئو های آموزشی در مجله سین دخت

مجله آموزشی و آرایشی بهداشتی سین دخت

جدیدترین مطالب آموزشی، آرایشی و بهداشتی - معرفی محصولات و ویدئو های آموزشی در مجله سین دخت

سلام خوش آمدید

رادیانس توسکانی

شنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۰۲:۲۰ ب.ظ

خرید کوکتلradiance توسکانی

کوکتل رادیانس توسکانی یک محلول درخشان کننده برای پوست با قدرت بسیار بالای آنتی اکسیدانی و همچنین آنتی ملانوژنیک می ‌باشد . توجه کنید که این کوکتل در حقیقت تشکیل تیرگی ها و لکه ها را مهار می کند و می تواند باعث جوان شدن پوست شما شود . کار اصلی این کوکتل سنتز پروکلاژن ها در قسمت فیبروبلاست می باشد . توجه کنید که این کوکتل به طور کلی شامل سفید کننده های طبیعی بر اساس مواد روشن کننده پوست می باشد . در حقیقت  شما می ‌توانید از این کوکتل در جلسات مزوتراپی استفاده کنید تا بتوانید پوست صورت خود را شفاف و روشن تر کنید .  

کاربرد کوکتل رادیانس توسکانی چیست؟

در حقیقت این محلول دارای ترکیبات طبیعی است که می تواند ملاتونین را از پوست صورت پاک کند و سنتز آن را کنترل کند این محلول از جلبک دریایی تهیه شده است که دارای ی اکسیدان های بسیاری از آن می‌تواند رادیکال‌های آزاد را تا حد بسیار زیادی کند تا کند در حقیقت استفاده مداوم در طول دوره درمانی مزوتراپی می تواند به شما کمک کند تا از پوست خود در برابر تابش های مخرب فرابنفش محافظت کنید به طور کلی می توان گفت که این محلول در برابر التهاب و پیری از پوست شما محافظت می کند.

نقد و بررسی کوکتل رادیانس توسکانی :

این محصول ساخت کشور اسپانیا می باشد و یکی از موثرترین محلول های تولید شده برای روشن کردن پوست صورت شناخته می ‌شود .از آنجا که این محصول دارای خاصیت ضد پیری است ، می تواند در رفع لکه های پوستی نیز موثر باشد.  یکی از مهم ترین وظایف این کوکتل محافظت آن از پوست در برابر اشعه های مضر فرابنفش می باشد .  به طور کلی این کوکتل فعالیت آنزیم مسئول رنگدانه ملاتونین را کنترل می کند و به تحریک بازسازی پوست می پردازد . شفاف کردن پوست یکی از مهم ترین وظایف این کوکتل است . تمامی افرادی که از این کوکتل در مراکز زیبایی استفاده کردند ، شاهد ترمیم ساختار ماتریسی پوست خود بوده‌اند.  توجه کنید که تنها در صورتی اثربخشی کافی را از این کوکتل دریافت خواهید کرد که کوکتل های فیک و یا تاریخ گذشته را برای جلسات مزوتراپی شما استفاده نکنند . حتماً در کلینیک های معتبری مزوتراپی را با این کوکتل انجام دهید و یا خودتان این کوکتل را تهیه کنید و از متخصصین درخواست کنید تا از همین حال برای شما استفاده کنند تا شاهد اثربخشی کامل این ترکیبات باشید .

کاهش لکه های صورت با استفاده از کوکتل ضد لک رادیانس توسکانی:

از آنجا که بسیاری از افراد دچار  مشکلات پوستی شایعی مثل لکه های پوستی هستند و از نظر هورمونی مشکلی ندارند ممکن است به دنبال راه حلی غیرتهاجمی برای کاهش لکه های پوست صورت خود باشند . وجود لکه های زیاد ، ممکن است باعث انزوای فرد و کاهش اعتماد به نفس وی شود . پیشنهاد می کنیم تا آقایان و بانوانی که قصد کاهش و کمرنگ کردن لکه های خود را دارند از کوکتل ضد لک رادیانس توسکانی کمک بگیرند تا با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن بتوانند از شر مشکلات پوستی خود خلاص شوند . در حقیقت استفاده از این کوکتل یک درمان کاملاً تخصصی برای لکه های صورت محسوب می شود . از آنجا که این کوکتل دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی است ، می تواند عمل کرد ملانوژنز را در طی ساخت ملانین مهار کند و باعث کنترل آنزیم رنگدانه شود . توجه کنید که این کوکتل سفید کننده و ضد لک تماما از محصولات و ترکیبات طبیعی ساخته شده است . فرمولاسیون خلاقانه و هوشمندانه این کوکتل به بسیاری از افراد کمک کرده است تا بتوانند در کم ترین زمان ممکن، مشکلات شایع پوستی خود ، از جمله تیرگی و لک را رفع کنند .

مزوتراپی چیست و برای چه مشکلات پوستی استفاده می شود ؟

شاید با خواندن این متن این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که با مزوتراپی به کمک کوکتل رادیانس توسکانی می ‌توان چه مشکلات پوستی را درمان کرد . در حقیقت جالب است بدانید که امروزه با پیشرفت های علمی که در زمینه تولیدات محصولات و کوکتل های مراقبت از پوست ایجاد شده است طیف وسیعی از کوکتل ها به‌ عنوان کوکتل های ضد لک برای کاهش لک های صورت و سایر مشکلات پوستی مثل دهیدراته بودن و یا چروک های عمقی و سطحی استفاده می شود . در حقیقت این روش یکی از موثر ترین روش‌ ها است که در قرن نوزدهم در فرانسه برای اولین بار برای درمان مشکلات پوستی از آن استفاده شد . توجه کنید که این روش بسیار کم خطر و بدون عارضه می باشد و اثر بخشی و نتیجه دهی نسبتاً مطلوبی را برای بیمار ایجاد می کند . کافیست تا چند روز پس از تزریق کوکتل ، منتظر نتایج بی نظیر محلول رادیانس توسکانی باشید . در حقیقت در طی جلسات مزوتراپی مواد مختلف به صورت موضعی به قسمت‌ هایی از پوست تزریق می ‌شوند . با مزوتراپی می توانید روند پیر شدن پوست را به تعویق بیندازید .

از کوکتل توسکانی ضد لک رادیانس در چه قسمت هایی از بدن می توان استفاده کرد ؟

توجه کنید که بیشترین کاربرد این کوکتل ، برای پوست صورت و نقاطی که بیشتر در معرض آفتاب هستند می باشد . شما می توانید برای پشت دست نیز از این کوکتل استفاده کنید . در حقیقت پس از تجویز پزشک شما می توانید این کوکتل را از طریق همین سایت تهیه کنید و در یکی از معتبرترین مراکز انجام مراقبت های پوستی از متخصصین پوست بخواهید تا در طی جلسات مزوتراپی شما از این کوکتل استفاده کنند . البته برای درمان تیرگی ها و لک های پوستی در سایر نقاط بدن خود می توانید با پزشک خود مشورت کنید .

  • شیرین جهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی