مجله آموزشی و آرایشی بهداشتی سین دخت

جدیدترین مطالب آموزشی، آرایشی و بهداشتی - معرفی محصولات و ویدئو های آموزشی در مجله سین دخت

مجله آموزشی و آرایشی بهداشتی سین دخت

جدیدترین مطالب آموزشی، آرایشی و بهداشتی - معرفی محصولات و ویدئو های آموزشی در مجله سین دخت

سلام خوش آمدید

کوکتل مزوتراپی لیفتینگ پوست فیوژن مدل F-DMAE


استعمال خارجی و خرید کوکتل لیفتینگ پوست فیوژن F-DMAE برای اثرات لیفتینگ پوست استفاده می شود. یک ترکیب طبیعی است که در بدن وجود دارد. اثر سفت شدن پوست بعد از استعمال DMAE از طریق تحریک فیبروبلاست ها حاصل می شود . کوکتل فیوژن DMAE دارای فرآیند آنتی رادیکالی است که در نتیجه مانع از ارتباط رادیکال های آزاد با کلاژن و الاستین می شود. نحوه عملکرد DMAE به طبع مجموعه ای از اقدامات سینرژیک است که باعث تحریک سلول های کراتینوسیت، آبرسانی و کشش استراتوم و کورنئوم، تغذیه رسانی، افزایش توان دفاعی پوست و ضد قندی شدن پوست می شود که این نتایج سریع و طولانی مدت است. کوکتل لیفت DMAE علاوه بر از بین بردن چین و چروک باعث به وجود آمدن لیفتینگ صورت از طریق اثر سفت کنندگی پوست می شود.

کوکتل مزوتراپی فیوژن DMAE

DMAE  به عنوان یک ماده اصلی ضد پیری معرفی می‌شود که باید توجه داشته باشید که به راحتی می‌تواند پوست را با یک مراقبت و محافظت بالا روبرو کند؛ چرا که انواع آسیب های پوستی مانند انواع اشعه مانند اشعه نور خورشید و بسیاری از موارد دیگر به راحتی می‌توانند پوست انسان را با چین و چروک و انواع لکه و هر مشکل دیگری روبرو سازد.

کوکتل لیفتینگ پوست فیوژن

با استفاده از کوکتل DMAE که ترکیب اصلی کوکتل لیفتینگ پوست فیوژن می‌باشد؛ می‌توان پوست صورت و بدن را به بهترین شکل ممکن مورد رسیدگی و محافظت قرارداد. اصولا برای انواع چین و چروک‌ها و لکه‌های تیره و حتی افتادگی هایی که به دلیل افزایش سن و یا هر مورد دیگری در پوست صورت و گردن مشاهده می‌شود DMAE مورد استفاده قرار می گیرد. این نکته را به خاطر داشته باشید که استفاده از کوکتل لیفتینگ پوست فیوژن اسپانیا به راحتی قادر است به رفع افتادگی انواع قسمت های پوست بدن کمک کند. به این ترتیب که برای داشتن اندامی زیبا باید پوستی بدون لک و شل نیز داشت.

 

کوکتل لیفت و جوانسازی فیوژن یکی از بهترین محصولاتی است که می توان با استفاده از آن بدون نیاز به جراحی وضعیت پوست را بهبود بخشید و افتادگی پوست را کاهش داد. این محصول با کمک فاکتور های رشد و پپتاید‌ها یک درمان نهایی برای لیفتینگ است. 

کوکتل لیفت و جوانسازی فیوژن F-LIFT +FACE

خرید کوکتل F-LIFT +FACE برای لیفت و جوانسازی پوست کاربرد دارد. در تولید این محصول از پپتاید‌ها و فاکتور‌های رشد به عنوان ترکیب اصلی استفاده شده است. پپتاید‌ها و فاکتور‌های رشد تاثیر به سزایی در خنثی کردن رادیکال های آزاد دارند و با تحریک سلول های پوست چین و چروک پوست را کاهش داده، پوست را مستحکم کرده و با بهبود سنتز کلاژن منجر به شفاف سازی پوست می شوند.

ترکیبات موجود در کوکتل لیفت و جوانسازی فیوژن

برای تولید کوکتل F-LIFT +FACE از فاکتورهای رشد، پپتاید‌ها و سایر مواد زیر استفاده شده است:

  • Hexapeptide-10
  • Hyaluronic acid 0,25%
  • Carcinine
  • CG-EGF growth factor
  • CG-βFGF growth factor
  • CG-TRX growth factor
  • CG-TGP2 biomimetic peptide
  • CG-EDP3 biomimetic peptide

هگزاپپتید-۱۰ یک سفت کننده فعال است که فعالیت دو سلولی بر روی کراتینوسیت ها و فیبروبلاست ها را افزایش می دهد و باعث سفتی پوست می شود.
با افزایش سن چسبندگی بین سلول های اپیدرمی و پوستی کمتر می شود که خاصیت ارتجاعی پوست را از بین می برد. هیالورونیک اسید حجم و رطوبت شدید پوست را فراهم می کند و با تحریک سنتز کلاژن، ساختار پوست را بازسازی کرده و خاصیت ارتجاعی را بهبود می بخشد.

کارسنین یک ترکیب پپتیدیک است که از اجزای پوست مانند کلاژن در برابر تهاجمات خارجی (UV، رادیکال های آزاد، استرس و غیره) حافظت می کند و همچنین فعالیت های متابولیکی سلول های در معرض را حفظ می کند. کارسینین برای حداکثر کارایی از چهار روش متفاوت و غیر انحصاری از جمله ضد اکسیداسیون، ضد استرس، ضد گلیکوزیشن، تحریک متابولیسم استفاده می کند.

پپتاید‌ها و فاکتور‌های رشد با انرژی دادن به پوست رشد سلولی آن را تحریک می کنند و بعد از ۳ جلسه ی درمانی چین و چروک پوست را تا ۵۰ درصد کاهش می دهند.

 

کوکتل مزوتراپی لیفت SLIM LIFT‌ فیوژن چیست؟

کوکتل تخصصی لیفتینگ صورت برند فیوژن ساخت کشور اسپانیا است. این کوکتل چربی اضافه‌ی صورت را کاهش می‌دهد و باعث سفتی و شادابی پوست می‌شود. همچنین فیوژن SLIM LIFT  چین و چروک‌های داینامیک و استاتیک را کاهش می‌دهد و متابولیسم طبیعی پوست را بهبود می‌بخشد و در عین حال حجم پوست را افزایش می‌دهد که این امر به عدم افتادگی پوست در اثر کاهش چربی‌های اضافه کمک می‌کند.

عملکرد کوکتل فیوژن SLIM LIFT

این کوکتل تقویت کننده پوست با بیش از ۶۵ ماده فعال که بر پایه کوکتل F-XFC تولید شده و با افزودن کافئین و اسید هیالورونیک به نوعی تکامل یافته و راندمان عملکرد آن افزایش یافته. عملکرد اصلی این ترکیبات این است که متابولیت‌هایی را به سلول‌ها برای تحریک متابولیسم آنها (تولید انرژی، پروتئین و رشد سلولی) و کاهش رسوبات چربی صورت به طور ایمن می‌افزاید.

این ترکیب منحصر به فرد حاوی تمام مواد مغذی و مولکول‌های دخیل در چرخه متابولیسم سلولی است. این مواد مغذی برای تولید سوخت سلولی (ATP) و تقویت عملکرد طبیعی پوست نظیر چرخه سلولی ضروری هستند. از آنجایی که رگ‌های خونی در اپیدرم وجود ندارد، سلول ها منحصراً از طریق انتشار غیرفعال پلاسما از درم تغذیه می‌شوند. با افزایش سن، پوست با کمبود مواد مغذی و اکسیژن به دلیل عملکرد کمتر سیستم گردش خون مواجه است.

کافئین در ترکیبات این کوکتل تخصصی، برای تحریک سلول‌های چربی برای آزاد کردن محتوای چربی خود، اضافه شده است تا جلوه‌ای برای پیکرتراشی و فرم‌دهی صورت و ظاهر ظریف‌تر ایجاد کند.

فرم‌دهی صورت چگونه با این کوکتل انجام می‌شود؟

همانطور که پیش‌تر گفته شد، ترکیبات این کوکتل باعث افزایش متابولیسم یا همان سوخت و ساز سلولی می‌شوند. افزایش سوخت و ساز سلولی نیز منجر به سوزاندن انرژی و استفاده از سوخت ذخیره شده یه شکل چربی می‌شود. این روش، در واقع ایمن ترین روش چربی سوزی و فرم‌دهی در بدن است. سایر مواد چربی سوز مستقیما بر غشاء بافت چربی در پوست اثر می‌گذارند. این امر باعث تحلیل بافت چربی و از بین رفتن آن می‌شود. یکی از خطرات این روش ریسک رسوب چربی در عروق در مسیر دفع و نیز ریسک اختلالات متابولیسمی در بدن است.

مواد تشکیل دهنده:

  • اسید هیالورونیک
  • کافئین
  • ۶ ماده معدنی طبیعی
  • ۲۳ اسید آمینه
  • ۱۸ گروه از خانواده‌ی ویتامین‌ها (گروه ویتامین سی و ب)
  • کوآنزیم ۶
  • ۵ اسید نوکلئیک
  • ۲ عوامل کاهنده
  • تورین
  • گلوتاتیون

 

منبع: بیوتی لاولی

  • شیرین جهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی